PROVGÅ

PROVGÅ PÅ LUNDSBERG

Ta chansen att provgå på Lundsberg under några dagar. Vi arrangerar ett antal tillfällen under året för att provgå, När du provgår bor du på något av våra elevhem hos en jämnårig kamrat, följer med till skolan och deltar i undervisningen.

KLASSISK CAMPUSANDA

Är du intresserad av att besöka eller provgå på Lundsbergs skola är du välkommen att kontakta oss för vidare planering.

Vi har inga fasta datum för dessa besök utan vi tar emot löpande under terminen. Vid besöket kommer ni att få en chans att uppleva allt det som Lundsbergs skola har att erbjuda, både inom skola och internat. Det kommer ges tillfälle att träffa lärare, hemledning, elever och övrig personal. Ett detaljerat program för dagen kommer att skickas ut i god tid innan besöket.

För ytterligare information kontakta Christopher Johrin.

Kontakta Christopher Johrin om du vill provgå på Lundsbergs skola eller om du vill komma på besök.

CHRISTOPHER JOHRIN

Mail: christopher.johrin@utb.lundsbergsskola.se