PLATSEN

UNIKT LÄGE

Vackert inbäddat i de värmländska skogarna bredvid Hållsjön ligger Lundsbergs Skola. Med det unika läget och naturen som närmsta granne så ges massor av möjligheter till unika upplevelser som inte kan överträffas av andra liknande internatskolor. Det finns en mängd olika fritidsaktiviteter på området, kontakta oss gärna för att uppleva Lundsbergs Skola.

NATUREN

De natursköna omgivningarna skapar utomordentliga förutsättningar för ett rikt och aktivt friluftsliv. Skolan har friidrottsanläggningar, fotbollsplan, multisportplan, ishockeyrink, golfbana, elljusspår, slalombacke, tennishall, skjutbanor, träningscenter m.m.

KLASSISK CAMPUSANDA

Kontakta Christopher Johrin om du vill provgå på Lundsbergs skola eller om du vill komma på besök.

Hjärtligt välkommen!

Christopher Johrin